شهید حمیدرضا طاهری خراسانی

فرمانده گردان زرهی مکانیزه مقداد

 

اهمیت به مسائل کشور

یکی از دوستانش نقل می کند که

من فرمانده تبلیغات گردان بودم. هر روز برای آوردن روزنامه به تیپ می رفتم. بعد از برگشت تمام روزنامه ها را بین بچه ها توزیع می کردم. یکی از افرادی که خیلی مشتاق خواندن این روزنامه ها بود فرمانده گردان بود. حمید دوست داشت روزنامه هر روز را مطالعه کند. در اوقات فراغت، آنها را جزء به جزء می خواند. می گفت سخنان امام و وصیت نامه شهیدان که در روزنامه ها چاپ شده را جدا کنید و به من بدهید که در صبحگاه برای همه بخوانم تا یاد آنها را فراموش نکنیم و با خواندن آن بچه ها قوت قلب بگیرند.

روزنامه ها را بعد از مطالعه جمع آوری می کرد و در صندوق خود جمع آوری می کرد. می گفت  درست است که ما در جبهه هستیم ولی باید همیشه از اوضاع کشورمان با خبر باشیم تا منافقان نتوانند از داخل کشور به ما ضربه بزنند.

 

 

بخشی از وصیت نامه

خدایا تو را سپاس می گویم که به این بنده ضعیف توفیق دادی که لیاقت حضور در جمع بندگان صالحت را داشته باشم. خدایا تو را سپاس می گویم که به این بنده حقیر فرصت دادی که بتوانم ادامه دهنده راه شهیدان اسلام باشم. خدایا تو را سپاس می گویم که این شناخت و توان را دادی که راه حق و باطل را از هم تمیز داده و در راه تو قدم بردارم، خدایا از تو می خواهم زمانی جان مرا بگیری که در حال انجام عمل خیری باشم تا مورد عفو