عبد علی هستم

وقتی نگاش میکردی لذت میبردی، چون لبخند از روی لبش تکون نمیخورد.

یعنی امکان نداشت خودش رو معرفی کنه ولی از امام علی (ع) نام نبره از بس عاشق امام علی بود.

میگفت: به نام خدا عبد علی هستم .

 

 

"وصیت نامه شهید"

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لنبلونّکم بِشیءٍ مِن الخَوف و الجوع و نقص من الأموال و الأنفُس و الثّمرات و بشّر الصّابرین .

و البته شما را به سختیها چون ترس و گرسنگی و نقصان اموال و نفوس و آفات زراعت بیازمائیم و بشارت و مژده آسایش از آن سختیها صابران است. (سوره بقره آیه ۱۰۰)

الّذین إذا أصابَتهم مُصیبهٌ قالوا إنا لله و إنا إلیه راجعون .

آنانکه چون به حادثه سخت و ناگوار دچار شدند صبوری پیشه گرفته و گویند ما به فرمان خدا آمده و به سوی او رجوع خواهیم کرد. (سوره بقره آیه ۱۵۶ ).

در این زمان که ما زندگی می‌کنیم , بعد از ۱۴۰۰ سال دوباره نسیم اسلام وزیدن گرفته و دارد از خفقان بیرون می‌آید و اسلام زمان پیامبر(ص) و علی(ع ) تکرار می‌شود و جهان را متوجه خود کرده است و تمام مسلمین و مستضعفین را به زیر پرچم خود آورده است. مستکبرین و دشمنان که در رأس همه آنها آمریکا و شوروی و اسرائیل جنایت کار هستند ,به این آسانی نخواهد گذاشت که حکومت اسلامی جهان‌شمول شود و اسلام برای محکم شدن ریشه‌هایش نیاز به فداکاری و جانبازی و از خودگذشتگی روحانیون و جوانان و تمام اقشار مسلمین دارد، و به خاطر اسلام است که مطهری‌ها و بهشتی‌ها و رجائی‌ها و باهنرها و… و هزاران شهید والامقام دیگر را از دست می‌دهیم تا اسلام پابرجا باشد، با این اوصاف دیگر چه باعث درنگ ما شده و نمی‌گذارد خود را به قافله آنها برسانیم .

خداوندا ما را جزء سربازان خود قرار بده که سربازان تو همیشه پیروزند .

خداوندا ما را جزء حزب خودت قرار بده که حزب تو همیشه پیروز است .

خداوندا ما را قدرتی عنایت کن تا تمام دشمنانت را از روی زمین نیست و نابود کنیم .

خداوندا به ما صبر و استقامت عنایت کن تا آخرین قطره خون‌مان پرچم الله اکبر تو را بر دوش حمل کنیم و در جهان برافشانیم .

خداوندا به ما توفیق ده تا تمام دشمنانت از سازمان منافقین و حزب امت گرفته تا چریکهای فدائی خلق و حزب پیکار و دیگر سازمانهای کفر و الحاد و را از صحنه گیتی برداریم و جهان را برای ظهور امام زمان(عج) مهیا کنیم. آمین .

اشهد ان لا اله الا الله

اشهد ان محمداً رسول الله

اشهدا ان علیاً امیرالمؤمنین ولی الله

من عبدالعلی تمیمی فرزند مرحوم ناصر در کمال صحت و سلامتی وصیت‌نامه خود را این چنین بازگو می‌کنم .همسرم در این زمان که قرار گرفته‌ایم تمام نیروهای جهان ,به جز تعداد اندکی از آنها همه با هم هم پیمان شده‌اند که این صدای ا…‌اکبری که از ایران اسلامی به رهبری نایب امام زمان(عج) امام خمینی بلند شده در گلوها خفه کنند .

به شما سفارش می‌کنم که هیچگاه امام را تنها نگذارید و سخنان امام را مو به مو اجرا کنید و از برادران بزرگمان چون حجت ‌الاسلام خامنه‌ای و رفسنجانی تبعیت کنید و هیچگاه آنها را تنها نگذارید. دوست باشید با دوستان واقعی آنها و دشمن باشید با دشمنان آنها و سعی کنید در راهپیمائی‌ها و نماز جمعه‌ها و دستورهائی که آنها می‌دهند شرکت فعال داشته باشید که در آن خیر و صلاح دین است .

همسر عزیزم یادت باشد که اگر خداوند عنایتی کرد و من به قافله آنها رسیدم و نزد دیگر یاران جندا… از جمله آیت‌ا… بهشتی و رجائی و باهنر و برادرت علی رفتم ,سلام همگی شما را به آنها خواهم رساند و خوشحال خواهم شد اگر خوشحال باشی و ناراحت خواهم شد اگر ناراحتی کنی. البته این که گفتم زیاد ناراحتی کنی به خاطر این است که بتوانی مقداری از عقده‌هایت را بر دل دشمنان اسلام که مهمتر از همه آنها آمریکا می‌باشد خالی کنی و می‌دانم که تو صبورتر از آنی که من بخواهم تو را سفارش کنم .

همسر عزیزم, اگر خداوند به ما فرزندی داد در تربیت او سعی و کوشش زیاد کن که باز هم خیر دنیا و آخرت در آن است و به او بیاموز که چگونه با زبان و قلم و سلاح بجنگد .

همسر عزیزم، مادر دلسوخته‌ام را فراموش نکن که همچون تو دلسوخته است و تا آنجایی که می‌توانی او را دلداری بده و به او بگو که علی به من سفارش کرده است که به شما بکویم که در مرگم در انظار مردم گربه نکن که دشمنان خدا تو را ببینند و خوشحال شوند. تو همچون شیر غران باش تا آنها بدانند شما شیرزنان و شیرمردان چگونه فرزندانی دارید و چگونه حاضرید که فرزندان و همسران خود را از دست بدهید اما قرآن محمد(ص) که از جانب خداست سالم و محفوظ بماند .

همسر عزیزم تو, را سفارش می‌کنم به برادران و خواهرانم بگو تمام هدفتان اسلام باشد و در هر کاری که می‌خواهید انجام دهید خدا را در نظر داشته باشید و بعدآن کار را انجام دهید که جز این هر کاری خسران و زیان است در دنیا و آخرت و به آنها بگو که امام امت و یاران او را تنها نگذارید و همیشه آماده فرمان آنها باشید .

همسر عزیزم ,در نهایت باید از تو بسیار تشکر کنم ,تو در زندگی برای من مانند یک مربی بودی, زیاد به خاطر من زحمت کشیدی انشاءا… اجر و زحمات شما و مادرم را خداوند بدهد.من نمی‌توانم حق شما و مادرم و برادرم محمد را ادا کنم. محمد هم برای من زحمات زیادی کشیده است .

سخنی با مادرم، مادر عزیزم انشاءا… اگر خداوند توفیق شهادت داد تو مادر یک شهید هستی که به خاطر خدا و قرآن و اسلام زندگی را رها کرده است , ناراحت نباش از اینکه من را از دست داده‌ای زیرا من در آن دنیا وارد بهشت نمی‌شوم تا تو و همسرم را وارد بهشت نکنند و چه معامله از این بالاتر که تو می‌توانی در دنیا بکنی ,پس خوشحال باش و امیدوار و برای اسلام زحمت بکش و دیگر مادران دلسوخته و فرزندان پدر از دست داده را رحم کن که این بهترین چیز برای من است .

به خواهرم بگو که هر چه در راه خدا بیشتر زحمت بکشی، چه یاد بگیری و یا یاد بدهی از نظر زمان وقت می‌گذرد ولی پس‌انداز آن باقی می‌ماند. مادر جان , تو برای من در زندگی سختی‌های زیادی کشیدی ,هیچگاه یادم نمی‌رود آن زحمات و ناراحتی هایی که برای ما در زندگی کشیدی .

مادرم خوشحال باش که زحمات تو به هدر نرفته است و آخر نتیجه خوبی از آن خواهی گرفت، چه نتیجه‌ای از این بهتر .

راجع به محل دفنم اگر جسد من گیرتان آمد در صورتی که مشقت نداشته باشد در گلستان شهدای آبادان و در غیر این صورت هرجا که صلاح دیدید,دفن کنید .

در پایان به تمام خویشان و همسایگان بگوئید که من آنها را حلال کرده و انتظار حلال بود از همگی شما دارم که خداوند اگر شما نبخشید ,نخواهد بر من بخشید .

برقرار باد پرچم جمهوری اسلامی ایران درتمام گیتی.

 

تاریخ ولادت:1336

تاریخ شهادت:1364/12/3